keskiviikko 14. kesäkuuta 2017

Kivien maalaamista

Mulla on uusi villitys. Mä maalaan kiviä.

Olen aina kerännyt kiviä. Jos rannalta tai maastosta löytyy poikkeuksellisen hieno kivi, otan sen mukaan.

Kivi- ja simpukkakokoelmaa siis löytyy kotoa.

Nyt näin netissä sattumalta ihmisten maalaamia kiviä ja innostuin samantien.

Eilen kävin ostamassa akryylimaalia ja muutaman pensselin.

Ostin alkuun vain viisi väriä, jotta voin ihan vaan testata miten paljon siitä tykkään.

En ole koskaan ollut hyvä piirtämään, maalaamaan tai käsityötaituri. Ja en ole kovinkaan tarkka missään mitä teen..

Mutta nyt siis eilen illalla testasin ja tykästyin.

Tänään olen maalannut viisi kiveä lisää.

Maalaan mitä mieleen juolahtaa. En yritä olla mikään Picasso enkä yritä luoda mestariteoksia. Olen varma, että moni lapsikin on taiteellisesti lahjakkaampi kuin meikäläinen.

Haluan vaan nauttia hauskasta maalauksesta.

Ja hauskaa se onkin ja mahdollisuudet ovat rajattomat. Voi maalata ihan mitä haluaa.

Käytän pensseleiden lisäksi vanupuikkoja värien töpöttelyyn.

Nyt kivien keräämiseni saa ihan uuden ulottuvuuden, sillä etsin pohjia maalaamiselleni.

Rannat ovat täynnä upeita sileitä kiviä ja viikonloppuna aionkin mennä keräämään materiaalia.

Toiveenani olisi löytää suurempia kiviä.

Sellaista täällä helteisessä Espanjassa!

2 kommenttia:

  1. Oi noihan on kauniita! Toi musta ja sininen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Mun mielestä se on hirmu kivaa. Jopa meditatiivista kun keskittyy vaan siihen :)

      Poista